kendimi verdim

5 Aralık 2018 Seks Hikayeleri

0 Yorum

Meraba okuyucular. Ben aykut 1996 doğumluyum. Yani yaşım 22 şu an size başımdan geçen hikayeleri bir bir anlatmayı düşünüyorum. Bu hikayeleri yıl sırasına göre anlatıcam ve bunlar kızlı erkekli karışık olucaklar. Bu arada ben sakarya serdivanda oturuyorum kilom 100 ve boyum 170 dir. Daha 4-5 yaşlarındayken bnden 9 yaş büyük abim ailem misafirlikteyken televizyona porno cd takar ve beni kucağına alıp zıplatırdı. Bu ilk okula başlayınca kesildi ve yerine pijamamı indirip sürtmeler sabun sürüp altına yatırmalar ve kalçalarımın arasına boşalmalar aldı.
İlk okul 3 e geçtiğimde abimi kalçalarımın arasında boşaltmak ona 31 çekmek benim için çocuk oyuncağı olmuştu. Sonra evden taşındık ve abim böle şeyler yapmayı bıraktı. Bende kendime sadece hoşuma gittiği için çeşitli kalemler vs şeyler sokarak kendimi tatmin ediyordum. Bunun ne olduğundan bile emin olmasamda kendime bişeyler sokmak beni mutlu ediyordu.
Aradan 3 yıl geçti 5. Sınıf karnemin kötü olması sebebiyle babam beni yatılı yaz yurduna verdi. Bi ay boyunca yaşıtlarımla derse girip öğlen top oynayıp akşam ders yemek ve yatakhane şeklinde günlerim geçiyordu. 1 ayın sonunda yeni ranza yataklar geldi ve 3 yatakhaneli yaşıtlarımın yatakhane sayısı 2 ye indi . ben ve benim gibi iki üç arkadaş s abi üstü sınıf ve bi üst sınıf olmak üzere dağıtıldık boş yerlere. Ben tabi baya üzüldüm sinirlendim zira yaşıtlarımla uyuyana kadar sohbet makara muhabbet takılıyorduk. Ben lise birlerin yatakhanesine kaldım ve yatağım en uç köşe kapıya en uzak ışığı bile bozuk olan tarafta idi . yatakhanede bi soyunma kabini vardı ve hiç hoşuma gitmemişti . herkes bana salça oluyodu sataşıyor şalak atıyo vs vs şeklinde . içlerinden biri vardı lakabı kirazdı o sadece şaplak da atmıyodu bide avuçluyodu tabi bu benim hoşumada gitmeye başladı. Lise bir tekrar olan bu arkadaş nereye gitse bende peşine yazılıyodum. Gece tovalete gitse bende peşinden gidiyodum oda tabi ayak üstü bi elleyip bırakıyodu. Bnde eğer kimse duymayacak durumda ve konumdaysak ay napıyosun falan ahh acıdı gibi tepkiler verip kendimi keyiflendiriyordum. Kilom o zamanlar yaşıma göre normaldi ama kalçam büyüktür hep neyse bu bir iki bir iki şakayı falan bırakıp direk ellemeye başladı. Yine bir gün bu akşam yatışa geçtik saat 10 da konuşa konuşa muhabbet ede ede tüm yatakhane 12 gibi uyumuş oldu. Bu tovalete gitti üşendim gitmedim peşinden. Geldi yattı 2 dakka geçmedi bida gitti kapıdan çıkınca bende peşine yazıldım. Fark etti beni girdi tovaletin tekine 31 çektiği seslerden belliydi. Belli belirsiz inliyodu bende suyu açıp kapıyorum ki gitmediğimi bilsin diye. Bu çıktı tovaletten yanıma geldi kalçama okkalı bi el atıp avuçladı ay napıyosun dedim, senin gibi erkekmi olur lan dedi . bende erkek nasıl olur dedim. Gel gösteriyim dedi ensemden tutup tovaletin tekine çekti zaten omzuna geliyodum. Kapıyı kitledi ve şortunu indirdi sesim kesildi korktum birden omuzlarımdan bastırdı ve dizçöktürdü. Kalkmış sikini yüzüme sürüyordu ve aç ağzını diye emir verdi. Açtım ve açar açmaz saçlarımdan asılıp ittirmeye başladı. Nefesim kesildi resmen. Ağzımın içinde kemik gibi bi sik vardı beni resmen ağzımdan sikiyodu.siki uzun ve inceydi midem kalkıyodu kuscak gibi oluyodum her sokuşunda ama kurtulamıyodum. Kafam kapı ile onun siki arasında kalmıştı resmen ve çok geçmeden boşaldı yüzüme . sikini iki kere yüzüme vurup erkek böyle olur dedi ve beni kaldırdı. Kapıyı açtık çıktık ben yüzümü yıkamaya çalışırken o direk yatakhaneye gitti. Yatakhaneye gittiğimde çoktan uyumuştu bile. İlk hikayem bu kadar facem aykut irtekin skype adresim ise  ulaşmak isteyen eklesin canlarım hikayelerimin devamı gelecektir. İstek olursa saygılar sevgiler…

seks hikayesi ve seks hikayeleri Teyzemi siktim başlıklı makalemizi de okumanızı öneririz.

  

Yorumunuzu Gönderin

  • KIZLARIMIZI DEĞİŞTİK

    by Tarih 18 Ekim 2018 - 0 Yorumlar

    en güncel olan yeni ensest seks hikayem benim bu Ben maddi durumu gayet iyi olan biriyim benim 18 yaşında üNiversiteye giden kızımı il dışında ki üniversiteye yazdırmamla başladı herşey Yurtlardaki gruplaşmalar apartların kalitesizliği yüzünden ilk senesinde eve çıkmasına izin verdim kızımın yine istanbuldan lisede beraber okuduğu bir arkadaşıda onunla kalacaktı onlarıda durumu iyi olduğundan masraflar […]

  • Evli Personelimi Siktim

    by Tarih 18 Eylül 2018 - 0 Yorumlar

    Sizlere en güncel olan Ensest seks hikayesi olarak başımdan geçenleri tek tek anlatmaya karar verdim elbette Benim benim adım Mert 39 yaşındayım Konya da yaşıyorum sizlere başımdan 1ay evvel gecen bir olayı anlatmak istiyorum. Personel yöneticisi olarak kamuda çalışıyorum işyerimizde genellikle bayan cogunlugu oldugu icin hic evli birisiyle ilişki yaşamamıştım. olay bundan bir ay evvel […]

  • annem ve ablam

    by Tarih 28 Ekim 2018 - 0 Yorumlar

    selam arkadaşlar ben izmirden erdinç 24 yaşımdayım ailemle yaşıyorum bir ablam var babam annem ve ben harika bir hayat yaşıyoruz. çalışma hayatına başlamadım babamın gelir yüksek olduğundan bize parayı yemek kalıyor askerden gelince spora başlamıştım 2 seneyi buldu harika bir vücuda sahibim annem balık etli çok güzel bir bayandır vücut ölçüleri yerinde bana hadi beraber […]

  • arkadaşımın türbanlı karısını siktim

    by Tarih 28 Ekim 2018 - 0 Yorumlar

    Selam arkadaşlar,yaşadığım güzel şeyleri sizlerle paylaşmaya devam ediyorum,ismim hakan iyi bir işi olan,yakışıklı,bekar bir erkeğim,çok uzatmadan konuma geçmek istiyorum,benim cem isminde bir iş arkadaşım var , işle ilgili gün içerisinde zaten birlikte zaman geçiriyoruz,iş dışında da görüşüyoruz,hafta sonları pikniklere yada akşamları yemeğe çıkıyoruz,bazen de beni evine yemeğe davet ediyor,ben bekar olduğum için tek gidiyorum cemlere,cem […]

  • Halam Ve Annemi Altıma Aldım

    by Tarih 3 Kasım 2018 - 0 Yorumlar

    Öncelikle Merhaba Ben Bursada Oturuyorum Yaşım 19 Uzatmadan Başlayayım Aradan 1 Ay Geçmemiştir Veya Şöyle Diyim Halamı Sokakta Gören Genelde Laf Atar Götü Nerdeyse Yalan Değil Kafam Kadar Var Bende Tabikide Halamın Altımdayken Sikme Hayalini Kuruyorum Bir Gün Eniştemin Annesi Hasta Olduğundan Memlekete Gitmesi Gerekiyordu Malesef Halam İle Kayınvalidesi Hiç Anlaşamadılar O yüzden Halam Gitmedi […]

Seks Hikayesi | Escort Ataköy | İstanbul bayan | Ataköy Escort | Escort İstanbul | Escort Beylikdüzü |